Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Φταίχτες.


Φταίει η ζέστη.
 
Ο γαμημένος ήλιος που διεισδύει στις ζωές μας, ψήνοντας μας αργά.
 
Φταίει η διευθύντρια του φροντιστηρίου. Με κοιτάει με μισό μάτι όποτε αργώ.
 
Φταίει ο γαμημένος περιπτέρας. Δεν μου έδωσε τσιγάρα επειδή μου έλειπαν δέκα λεπτά.
 
Φταίει ο καθηγητής μου. Μου πρήζει τα αρχίδια όταν κοιμάμαι.
 
Φταίει η μάνα μου. Μου πρήζει τα αρχίδια γενικώς.                                                                                                                                                                    
 
Φταίει ο πατέρας μου, που ποτέ δεν είχαμε στενή σχέση.                                                       
 
Φταίει η γαμημένη πρώην μου, που πηδάει ό,τι είναι μελαχρινό κι έχει πούτσο.                       
 
Φταίει η άλλη πρώην μου, αλλά ποιος την γαμάει αυτήν;                                                                  
 
Φταίνε οι ωραίες γκόμενες, γιατί δεν μας κάθονται.                                                                 
 
Φταίνε οι χοντρές γκόμενες, γιατί προσβάλλουν την αισθητική μας.                                         
 
Φταίνε οι ανορεξικές γκόμενες, διότι μας θυμίζουν πως ως κοινωνία, είμαστε τέρατα.
 
Φταίνε και τα τέρατα, γιατί στις ταινίες πλέον είναι πιο συμπαθή από τους ανθρώπους.
 
Φταίνε οι άνθρωποι, που σου αποκαλύπτουν τα πάντα με τα βλέμματά τους.
 
Φταίνε τα βλέμματα, επειδή λειτουργούν σαν παράθυρα για τις ψυχές.  
 
Φταίνε οι ψυχές και όποιος μου ανοίγει την δική του, χωρίς να γνωρίζει αν με ενδιαφέρει.
 
Φταίει το ενδιαφέρον, και οι χιλιάδες τρόποι με τους οποίους αυτό προδίδεται.
 
Φταίει κι η πρώην μου, αλλά αυτό το έγραψα ήδη.
 
 
Πάντως, δεν φταίω εγώ.

2 σχόλια: